CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Friday, June 11, 2010

~LiPAs oH LiPAs~


EuUwWwWwWW
akU beNGAng BeTOl nGN seKOR lipAS ni...
Ade KE paTUt AKU tgH2 sYIok Tdo DYE kaCAU...
tiBe2 jE terBAng HINGGap Kat MUka KU...
xPuas ati pe KAcau AKU tIDO....???
grrrrr....
aKu ni TKeJUT caM BeRUK tkeJUT tu HA.....
laNGSung Xle TiDo Da....
Ape NK buAT??
SbLUM aku JADi tIngat KAt si DYE better AKU dO smethinG...
CaM BIase la...
LaYaN ctER2 LaWAk La...
MEh AKU cter Kt KOrNG lak...

Lawak 1
Majikan : kamu di pecat!
Pekerja : tapi saya tidak melakukan apa-apa!!
Majikan : itu lah sebabnya mengapa kamu di pecat..

Lawak 2
Tuan rumah : adakah kamu telah mencuci ikan ini sebelum kamu
mengorengnya.

Pembantu rumah : saya fikir itu tidak perlu apa gunanya mencuci ikan
yang memang berada dalam air seumur hidupnya.

Lawak 3
Seorang penumpang kapal terbang bertanya kepada seorang wanita tua disebelahnya.

Penumpang : makcik tahu tak nama lapangan terbang yang kita lepasi tadi?
Makcik : tidak.makcik tak tau.kenapa?
Penumpang : sebab anak makcik turun di situ tadi dan tidak naik semula.

Lawak 4
Guru : Mat, jika saya beri awak dua ekor arnab hari ini , dan dua ekor lagi pagi esok berapa ekor arnab
yang kamu ada di rumah?
Mat : tujuh
Guru : apa maksud kamu "tujuh"?
Mat : yalah, saya sudah ada tiga ekor arnab di rumah.

Lawak 5
Seorang penerbit filem mahu menerbitkan sebuah filem yang paling canggih dalam dunia, dan dalam filem
itu ada adegan pertempuran yang paling hebat pernah diadakan.

Penerbit : saya akan menggunakan dua pasukan tentera setiap satu mempunyai 25 ribu tentera.
Pengarah : kalau 2 pasukan mejadi 50 ribu, bagaimana kita mahu membayar mereka?
Penerbit : ini lah yang saya telah rancangkan, kita gunakan peluru hidup!

Lawak 6
Anak ular : ibu, kita nie beracun tak?
Ibu ular : tidak. mengapa tanya?
Anak ular : saya baru saja tergigit lidah saya!

Lawak 7
Ali hensem merupakan pelajar yg bijak pandai. Sehinggalh satu ketika dia datang lewat ke sekolah dan
kelihatan Cikgu Amat telah pun berada di kelas..

Cikgu Amat : Ali, kenapa lewat datang ke sekolah?
Ali : Hujan, cikgu.
Cikgu Amat : Kalau seminggu?
Ali : Banjir, Cikgu.
Cikgu Amat : Kurang ajar!
Ali : Ajar saya cikgu.
Cikgu Amat : Setan !
Ali : Saya takut, cikgu.
__________________

SEkIaN saJE....
TerIma kASiH....



0 comments: