CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday, August 8, 2012

Aku Ingin MencintaiMu

hilangkan penat n stress
terima lah persembahan dari ku.....
(rugi nya korang xdapat dengar aku nyanyi... dapat cair kan tait telinga..  sedap sangat!)




tuhan betapa aku malu
atas semua yang Kau beri
padahal diri ku terlalu sering membuatMU kecewa
entah mungkin kerana ku terlena 
sementara Engkau beri aku kesempatan
berulang kali agar aku kembali
dalam fitrah ku sebagai manusia
untuk menhambakan kepada Mu
betapa tak ada apa-apanya
aku di hadapan MU
aku ingin mencintaiMu
setulusnya sebenar-benar aku cinta
dalam doa, dalam ucapan
dalam setiap langkah ku
aku ingin mendekati MU selamanya
sehina apapun diriku
ku berharap
untuk bertemu dengan Mu Ya Rabbi....

sumber: youtube

0 comments: