CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Saturday, March 12, 2011

ayah aku paling hitam!!!! gile kau~

Kononnya cerita ini berlaku di sebuah kampung di afrika barat daya yang di mana semua penduduknya berkulit hitam.Semakin hitam seseorang semakin dianggap hebat dan mulia.Pada suatu hari sepulangnya dari sekolah,ada tiga orang pelajar yang mengagung-agungkan ayah masing-masing.

Pelajar 1: Ayah aku hitam sekali.Kelmarin ayah aku membantu aku membuat sebuah kraftangan,tiba-tiba tangannya terluka dan mengeluarkan darah hitam.

Pelajar 2: Wah,itu masih kalah dengan ayahku!Ayah aku lagi hebat.Kelmarin ayah aku jatuh dari atap rumah,tangannya patah dan terlihat tulangnya berwarna hitam.Hebat kan?

Pelajar 3: Huh,itu semua tak hebat.Malam tadi sesudah makan seluruh keluargaku menonton televisyen.Tiba-tiba ayah aku kentut,langsung saja seluruh rumah aku jadi hitam; jadi gelap-gelita.

Pelajar 1 & 2: Wah,hebatnya ayah kau!