CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday, August 23, 2010

-->aku mengamuk lagi

hai
aku tgh hot ni
walaupun ni cter lama
bile di ingatkn balik memang rase nk pelempang org je
ari khamis lepas
ade la sorg hamba Allah ni
menyumpah aku
dye cakap aku *nate
(dlm bHsa kelantan)
aku xtau la apa salah aku kat dye smpai dye bengang
aku pulak pantang org mulut celupar
nasib baik xkene penampar aku
aku mengamuk sakan sebab xleh nk lepaskan marah aku kt dye
aku lepas kat benda lain
cm biasa hempas pintu sekuat hati
y kelakarnya
aku campak duit RM200
konon nya nk bg dye sbb memikirkan dye banyk tolong aku
aku lg la sedih+bengang
aku menangis sekuat hati
time tu aku kt tangga level 4
ad la sorng mkck cleaner ni naik tgk aku
dye la pujuk aku
dye kate smpai bawah dengar aku nangis
risau dye
datz y la dye naik jenguk aku
anywy mkcik
thenz cz da pujuk hati ni

p/s: sorry kawan, aku cannot go ngn orng mulut cam tapak sliper ni...siyesly.....
so please....

0 comments: